Nowoczesne potykacze reklamowe – ich rodzaje i zastosowanie

potykcze reklamowe

Nadal do najpopularniejszych form promocji zarówno usług, jak i produktów, zaliczamy szeroko pojęte materiały POS (Point Of Sales). Ich nieodłączną częścią są nośniki reklamowe BTL (Below The Line), do których należą nowoczesne potykacze reklamowe. To za ich sprawą możemy w stosunkowo szybki i niedrogi sposób dotrzeć ze swoim przekazem do szerokiego grona konsumentów, klientów detalicznych lub po prostu do odbiorców komunikatów informacyjnych.

Tego typu produkty marketingowe znajdują zastosowanie w zewnętrznej reklamie Outdoor, a także reklamie wewnętrznej – Indoor. Są to materiały uniwersalne i funkcjonalne. Dlatego potykacze reklamowe spotykamy praktycznie wszędzie. Począwszy od galerii handlowych, poprzez siedziby firm handlowo – usługowych, punkty gastronomiczne, po ośrodki sztuki i kultury (kina, teatry, filharmonie, muzea) na siedzibach edukacyjnych i państwowych skończywszy. Tym samym stojaki reklamowe można wykorzystać zarówno do promocji, jak i do przekazywania informacji.

Stojaki reklamowe wewnętrzne – zastosowanie

Wewnętrzne potykacze reklamowe są produktami o zróżnicowanej wielkości, które w zależności od formatu można ustawiać praktycznie wszędzie – na podłodze, blacie, parapecie, schodach, murkach itd. Konstrukcje te mogą pełnić funkcję typowego nośnika informacji. Mają wtedy zazwyczaj postać stojaka o drewnianej lub metalowej ramie, w którym umieszcza się plakaty reklamowe.

potykcze reklamowe

Istnieją również stojaki tablicowe, po których można pisać kredą lub markerami kredowymi, co pozwala na sprawną i szybką komunikację z klientami. Każdy stojak można przerobić na taką tablicę za pomocą naklejanych na przedni panel specjalnych, czarnych folii tablicowych.

Nowoczesne stojaki reklamowe wyposażone w ramy zatrzaskowe typu OWZ pozwalają na błyskawiczną wymianę plakatu. Są solidne i eleganckie. Mogą być dwustronne lub jednostronne. Poszczególne modele są wyposażone w oświetlenie. Obok tradycyjnych potykaczy na stojaku dostępne są również inne stojaki np. Triboardy (na trzech nogach), które mają jeszcze większą powierzchnię reklamową do zagospodarowania.

Potykacze reklamowe zewnętrzne – solidne i wytrzymałe

W zastosowaniu zewnętrznym sprawdzają się stojaki reklamowe wykonane z metalu lub z tworzyw sztucznych.  W celu zwiększenia stabilności niektóre modele są zaopatrzone w specjalny zbiornik balastowy na piasek albo wodę. Tego typu konstrukcjom nie grozi przewrócenie. Przykładem takich potykaczy jest stojak Windtalker. Może być on jedno lub dwustronny i podświetlany, co zwiększa zasięg reklamy, która w takiej sytuacji jest widoczna z obu stron przez 24 godziny na dobę.

Zewnętrzne stojaki reklamowe charakteryzują się zwiększoną odpornością na działanie czynników atmosferycznych. Posiadają dodatkowe zabezpieczenia w postaci wodoodpornych kieszeni ochronnych na plakaty, umieszczanych w ramach zatrzaskowych. Powinny również mieć specjalne filtry w postaci folii naklejanej na panele przednie, które zabezpieczają materiały promocyjne znajdujące się w ramce, przed szkodliwym wpływem promieniowania UV.

Obok tradycyjnych, stojących potykaczy, istnieją również inne materiały POS, które można stosować w sytuacji, gdy dysponujemy ograniczonym miejscem na reklamę i musimy wykorzystać każdą dostępną przestrzeń. Są to np. maty podłogowe Floorwindow oraz maty promocyjne na ladę Desk Window.

Dodaj komentarz